نیوز الرٹ
  • بریکنگ :- روسی شہرپرم کی یونیورسٹی میں فائرنگ،5 افرادہلاک،متعددزخمی
Coronavirus Updates

تازہ اسپیشل فیچر

مجھے کیوں نکالا،نواز کے ذہن سے نہیں جا رہا: تھنک ٹینک

پاکستان

لاہور ( دنیا نیوز )معروف تجزیہ کار ایاز امیر نے کہا کہ پنجاب کا سیاسی ماحول یہ نہیں ہے جو نواز شریف اور مریم نواز نے شروع کیا ہوا ہے ۔ آپ اداروں کے خلاف بول کر کیا کرنا چاہتے ہیں ۔یہ جب بھی حکومت میں آئے مضبوط ہو کر آئے دوسری پارٹیوں کی نسبت انہیں زیادہ اچھا ماحول ملا ، مجھے کیوں نکالا،نواز شریف کے ذہن سے نہیں جا رہا۔

دنیا نیوز کے پروگرام تھنک ٹینک میں میزبان مریم ذیشان سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا بلوچستان میں تو ماحول چل سکتا ہے یہاں نہیں ۔ انہوں نے کہا کہ چین نے طالبان کو بلا کر اچھا کام کیا وہ افغانوں کو بات چیت کی ٹیبل پر لانا چاہتا ہے۔

دنیا نیوزکے گروپ ایگزیکٹو ایڈیٹر سلمان غنی نے کہا کہ مریم نواز اسٹیبلشمنٹ کو ٹارگٹ کر تی ہیں اس سے پذیرائی تو ملتی ہے لیکن جگہ نہیں بن پاتی ۔شہباز شریف ، نواز اور مریم دونوں کو ناراض نہیں کرنا چاہتے ۔افواہیں وہ پھیلا رہے ہیں جو خود اداروں کے خلاف بولتے ہیں ۔ انہیں بیٹھ کر بات چیت کرنی ہو گی ،شہباز شریف کو فیصلے کرنے ہوں گے ۔ انڈیا جو کھیل کھیل رہا سب کو پتا ہے۔

ٹی ٹی پی کے پیچھے انڈیا ہے اس میں کوئی شک نہیں ۔ماہر سیاسیات و تجزیہ کا ر حسن عسکری نے کہا کہ کشمیر الیکشن میں ن لیگ کو 5 لاکھ ووٹ پڑ ا ہے ، پارٹی تو موجود ہے اسے سائیڈ لائن نہیں کر سکتے ۔ن لیگ کو سلیقہ ہی نہیں کہ اپوزیشن کے ساتھ کیسے چلیں ۔ ریاستی اداروں کی حیثیت ہمارے ملکوں میں مضبوط ہے ان کو ڈرا کر دھمکا کر جگہ نہیں بنائی جا سکتی ۔ اسلام آباد سے بیوروچیف خاور گھمن نے کہا کہ ن لیگ کو لیڈ کس نے کرنا ہے یہ فیصلہ ہونا باقی ہے۔

پی پی پی میں بھٹو کے بعد ان کی بیٹی سامنے آئی ۔شہباز شریف نے مریم سے شفقت کا سلوک کیا ہے ،سوات جلسے میں شہباز گئے، وہاں مریم نہیں گئیں ۔ شہباز شریف کا جوش مریم جیسا نہیں تھا ۔ لوگ چاہتے تھے جلسے میں جوش نظر آئے ۔ اس کے بعد شہباز خاموش ہو گئے، مریم سامنے آگئیں۔