نیوز الرٹ
  • بریکنگ :- کراچی: بلدیاتی قانون پر جماعت اسلامی اور سندھ حکومت کے مذاکرات کامیاب
  • بریکنگ :- پیپلز پارٹی اور جماعت اسلامی میئر کراچی کو بااختیار بنانےپر متفق
  • بریکنگ :- جماعت اسلامی اور سندھ حکومت کےدرمیان بلدیاتی قانون میں ترمیم پر اتفاق،ناصر حسین
  • بریکنگ :- کراچی:صوبائی فنانس کمیشن کے قیام پر رضامندہیں،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- مئیر اور ٹاؤن چیئرمین کمیشن کے ممبر ہوں گے،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- سندھ حکومت تعلیمی ادارے اور اسپتال بلدیہ کو واپس کرنے پر تیار،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- آکٹرائے اور موٹر وہیکل ٹیکس میں سےبھی بلدیہ کراچی کو حصہ ملے گا،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- کراچی: مئیر کراچی واٹر بورڈ کے چیئرمین ہوں گے،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- بلدیہ کو خود مختار بنانے کیلئےمالی وسائل دینےپر سندھ حکومت تیار، ناصر حسین
  • بریکنگ :- سندھ حکومت اور جماعت اسلامی کےدرمیان تحریری معاہدہ ہوا ہے،ناصر حسین شاہ
  • بریکنگ :- کراچی:سندھ حکومت کا وفد مذاکرات کے بعد روانہ
Coronavirus Updates

تازہ اسپیشل فیچر

بلی کا آوارہ بچہ 3 شیروں سے ٹکرا گیا

عجیب خبریں

دبئی: (ویب ڈیسک) دبئی سے ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بلی کا ایک آوارہ بچہ تین شیروں کا مقابلہ کر رہا ہے، یہ ویڈیو متحدہ عرب امارات کے وزیراعظم شیخ محمد بن راشد المکتوم کی صاحبزادی شیخہ لطیفہ نے ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ایک چھوٹا، آوارہ بلی کا بچہ جنگلے میں پھنس گیا تھا اور شیروں کے حملے کے بعد یقینی موت سے اس وقت بچ گیا اسے رکھوالوں نے بروقت بچا لیا۔ اس واقعے کی ویڈیوز 19 نومبر کو انسٹاگرام پر شیخہ لطیفہ بنت محمد بن راشد المکتوم نے شیئر کی تھیں، جو شیروں کی مالک ہیں اور گھوڑوں اور بندروں سمیت جانوروں کی تصاویر اور ویڈیوز باقاعدگی سے شیئر کرنے کے لیے مشہور ہیں۔ متحدہ عرب امارات (یو اے ای) میں چیتوں کو پالتو جانور کے طور پر رکھنا قانونی ہے۔

پہلی ویڈیو میں، جو کہ سی سی ٹی وی فوٹیج لگتی ہے، دو شیروں کو تیسرے شیر کی طرف بھاگتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے، جو بلی کے بچے کو جانے سے پہلے روک رہا ہے۔

شیخہ لطیفہ کی شیئر کی گئی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بلی کے بچے کو پھر شیروں نے گھیر لیا، جو اسے ادھر ادھر دھکیلتے رہتے ہیں۔ بلی کا بچہ شیروں کو مارنے کی کوشش کرتا ہے، لیکن واضح طور پر مغلوب ہو جاتا ہے۔ اس کے بعد کچھ رکھوالوں کو بلی کے بچے کو بچانے کی کوشش میں باڑ میں بھاگتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

دوسری ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ شیروں میں سے ایک بلی کے بچے کو اس کی گردن سے پکڑتا ہے اور جب دو رکھوالے بلی کے بچے کو بچانے کی کوشش کرتے ہیں تو وہ کچھ ہی دیر میں اسے چھوڑ دیتا ہے۔ دونوں رکھوالے پھر شیروں کو بھگا دیتے ہیں۔

ایک تیسری ویڈیو جس کو محافظ نے فلمایا اس میں بلی کے بچے کو واضح طور پر گھبرایا ہوا دیکھا جا سکتا ہے۔ بلی کے بچے کے جسم پر کوئی ظاہری جسمانی چوٹ نہیں تھی لیکن بلی کے بچے کی ایک اور ویڈیو جس میں کینچی سے اس کی دم کی جانچ پڑتال کی گئی تھی۔ انسٹاگرام پر، شہزادی نے ایک اپ ڈیٹ شیئر کرتے ہوئے کہا کہ بلی کے بچے کو ڈاکٹر نے چیک کیا ہے۔

لطیفہ نے ویڈیوز کے کیپشن میں لکھا کہ بہادر بلی کا چھوٹا آوارہ بچہ، شیروں کے باڑے میں سے ایک میں گھس گیا اور اسے شیروں نے پکڑ لیا۔ وہ اب اچھی ہے اور اب وہ آوارہ نہیں ہوگی۔

تب سے یہ پوسٹ وائرل ہو چکی ہے اور انسٹاگرام پر اسے چار ہزار سے زیادہ لائکس مل چکے ہیں۔ صارفین نے فوری ریسکیو کی تعریف کی اور پوسٹ کے نیچے تبصروں میں بلی کے بچے کو گود لینے پر محترمہ لطیفہ کا شکریہ ادا کیا۔

ایک صارف نے لکھا کہ چھوٹے آوارہ کو اب خوشگوار گھر ملے گا۔

صارف ڈیلن فری مین نے لکھا کہ بلیوں کی واقعی نو زندگیاں ہوتی ہیں اور مجھے یقین ہے کہ بلی کے بچے کا دل اب شیر کا ہے! جلدی اور مؤثر طریقے سے وہاں پہنچنے کے لیے لڑکوں کے لیے شاباش۔

شہزادی لطیفہ انیمیلیا(حوانیات) نامی یوٹیوب چینل چلاتی ہے۔ ان کے چینل کی تعارفی ویڈیو کے کیپشن میں کہا گیا ہے کہ چینل شیخہ کی ناقابل یقین جنگلی حیات کی دکھاتا ہے جو اس کے ساحل کے کنارے واقع محفوظ مقام برج العرب میں واقع ہے۔