انتخابات میں شکست: جہانگیر ترین کا سیاست سے کنارہ کشی کا اعلان

لاہور: (دنیا نیوز) استحکام پاکستان پارٹی کے سربراہ جہانگیر ترین نے سیاست اور آئی پی پی کے چیئرمین کا عہدہ چھوڑنے کا اعلان کر دیا۔

استحکام پاکستان پارٹی کے سربراہ جہانگیر ترین نے کہا کہ میں ان تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے اس الیکشن میں میری حمایت کی اور اپنے مخالفین کو بھی مبارکباد پیش کرنا چاہتا ہوں۔

جہانگیرترین نے کہا کہ میں پاکستانی عوام کی مرضی کا بے پناہ احترام کرتا ہوں، اس لئے میں نے آئی پی پی کے چیئرمین کے عہدے سے استعفیٰ دینے اور سیاست سے یکسر کنارہ کشی اختیار کرنے کا فیصلہ کیا ہے، میں آئی پی پی کے تمام ممبران کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ میں ان کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کرتا ہوں، اللہ کے فضل و کرم سے میں ذاتی حیثیت میں اپنی صلاحیت کے مطابق اپنے ملک کی خدمت کرتا رہوں گا، میری دعا ہے کہ آئندہ چند سالوں میں پاکستان ترقی کی منازل طے کرتا ہوا نظر آئے۔

عبدالعلیم خان نے جہانگیر ترین کے استحکام پاکستان پارٹی کی چیئرمین شپ چھوڑنے  کے اعلان پر ردعمل میں کہا کہ جہانگیر خان ترین کے فیصلے سے دلی طور پر دکھ ہوا ہے، اس میں کوئی شک نہیں کہ جہانگیر ترین اعلیٰ پائے کے پروفیشنل ہیں۔
 

Advertisement
روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں