نیوز الرٹ
  • بریکنگ :- سابق میونسپل کمشنرکورنگی مسرورمیمن 2ساتھیوں سمیت گرفتار،نیب
  • بریکنگ :- اکاؤنٹس افسروکاش اورآڈٹ افسردھرم ویربھی گرفتار،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- کئی ملین کی ٹی ٹی رسیدیں بھی برآمد،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- سونےکی اینٹیں،بٹن،ڈالرز،درہم اورریال بھی برآمد،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- برآمدرقم کو گننے کیلئےمشینوں کااستعمال کرناپڑا،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- کورنگی میونسپل کارپوریشن کیلئےآئل خریداری،دیگرامورمیں کرپشن کی گئی،نیب
  • بریکنگ :- رشوت لےکرٹھیکےدیئےجاتےتھے،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- کم آئل لےکرزیادہ کی رسیدیں کاٹی جاتی تھیں،ترجمان نیب
  • بریکنگ :- رقوم جعلی اکاؤنٹس میں ڈالی گئیں،بیرون ملک بھی منتقل ہوئیں،نیب
Coronavirus Updates

صارفین کی بڑی مشکل حل،واٹس ایپ کا انقلابی فیچر پر کام شروع

ٹیکنالوجی

لاہور:(ویب ڈیسک)دنیا کی سب سے بڑی پیغامات کی اپیلی کیشن واٹس ایپ نے صارفین کی بڑی مشکل حل کرتے ہوئے آڈیو پیغامات کے لیے رفتار بڑھانے والے انقلابی فیچر کو متعارف کرانے پر کام شروع کر دی ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق واٹس ایپ نے ایک نئے فیچر پر کام شروع کردیا ہے جس میں آڈیو میسج کو چلتے ہی اس کی رفتار بڑھا دی جائے گی۔ یہ فیچر وائس نوٹس کی رفتار کو دوگنا کرنے کی طرح کام کرے گا۔

واضح رہے کہ واٹس ایپ آڈیو پیغامات وہ ہوتے ہیں جنہیں کسی نے یا کسی اور آڈیو کے ذریعے فارورڈ کیا ہو جسے بھیجنے والے نے میسج بھیجتے وقت خود ریکارڈ نہیں کیا تھا۔

اس فیچر کو iOS ڈیوائسز پر آزمایا گیا ہے اور جلد ہی یہ اینڈرائیڈ ڈیوائسز پر بھی دستیاب ہوگا۔وائس نوٹس سمیت آڈیو پیغامات کو تیز کیا جا سکتا ہے۔

تاہم یہ واضح نہیں ہے کہ یہ فیچرز صارفین کے لیے کب متعارف کرائے جائیں گے کیونکہ فی الحال ان کی آزمائش جاری ہے۔

دوسری جانب واٹس ایپ نے اپنے صارفین کے لیے ایک نیا فیچر متعارف کرانے کا فیصلہ کیا ہے جس میں ویڈیو کالز کے دوران واٹس ایپ سٹیٹس دیکھا جا سکے گا۔

Webinfo کی ایک رپورٹ کے مطابق یہ فیچر واٹس ایپ کی تازہ ترین اپ ڈیٹ میں موجود ہے۔ یہ اپ ڈیٹ گوگل پلے بیٹا پروگرام میں دستیاب ہے۔ اس اپ ڈیٹ شدہ ورژن کو 2.21.24.6 کہا جاتا ہے۔

واٹس ایپ کی تازہ ترین اپ ڈیٹ اینڈرائیڈ موبائل فونز پر کام کر سکتی ہے۔ کچھ صارفین کے لیے یہ فیچر 2.21.24.3+ میں دستیاب ہے۔

اس سے قبل ڈویلپرز اور بیٹا انفو کی ٹیم نے کہا تھا کہ واٹس ایپ اپنی ایپلی کیشن میں کچھ اہم فیچرز پر کام کر رہا ہے۔ واٹس ایپ لاسٹ سین کے آپشن کو مخصوص رابطوں سے پوشیدہ رکھنے کے لیے کام کر رہا ہے۔ اس وقت واٹس ایپ کا لاسٹ سین آپشن یا تو تمام رابطوں سے پوشیدہ ہے یا سب کو دکھائی دے رہا ہے۔

یہ فیچر واٹس ایپ کی پرائیویسی کو مزید بڑھا دے گا۔ لاسٹ سین آپشن کے کچھ صارفین فی الحال بیٹا ٹیسٹنگ سے گزر رہے ہیں۔ تاہم واٹس ایپ کی جانب سے کوئی باضابطہ لفظ نہیں آیا ہے۔

ایک اور رپورٹ کے مطابق پیغام رسانی کی مقبول ایپ واٹس ایپ ڈیسک ٹاپ ورژن کے لیے دو نئے فیچرز متعارف کروا رہی ہے۔

ویب بیٹا انفو کے مطابق نئے فیچرز صارفین کو آسانی سے ڈیسک ٹاپ پر ایپ کا استعمال کرتے ہوئے کال نوٹیفیکیشنز کا انتظام کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

پہلا فیچر نیو کال نوٹیفکیشن اور تمام ڈیسک ٹاپ انکمنگ کالز کو بند کر دیں سے متعلق ہے جو صارف کو کال نوٹیفکیشن کے آپشن کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ معلومات کے بارے میں ہے۔

اس کے علاوہ کمپنی نے واٹس ایپ میں دیگر ونڈوز سے غلطی سے بھیجے گئے پیغامات کو ڈیلیٹ کرنے کے فیچر میں موجود خامیوں کو دور کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔
 

Advertisement
روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں