ڈولفن سمندر میں شارک مچھلی کی قاتل نکلی، سائنسدان بھی حیران

کیپ ٹاؤن :(ویب ڈیسک ) ڈولفن مچھلی سمندر میں شارک کی قاتل نکلی، سائنسدان بھی اس حرکت سے حیران ہو گئے۔

سائنس دان ایک قاتل ڈولفن کے دو منٹ سے بھی کم وقت کے اس حملے کی ویڈیو کو دیکھ کر حیران رہ گئے جب اس نے ایک بڑی عظیم سفید شارک پر حملہ کیا اسے کچلا اور جو کچھ میسر آیا اسے نگل کر فرار ہوگئی۔

ماہرین نے انکشاف کیا کہ جنوبی افریقہ میں موسل بے کے ساحل پر پیش آنے والا واقعہ ڈولفن کی ایک قسم ’’اورکاس‘‘ کے شکاری رویے کے بارے میں نئی بصیرت فراہم کرتا ہے۔

اگرچہ ’’اورکاس‘‘ کو اس سے قبل شارک اور وہیل کا شکار کرنے کی کی ویڈیو دیکھی گئی ہے لیکن نئے رپورٹ ہونے والے واقعے کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ یہ پہلا معلوم وقت ہے جب کسی اکیلے ’’اورکاس‘‘ نے دنیا کی سب سے بڑی شکاری مچھلی کا شکار کیا ہو۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق یہ منفرد واقعہ 18 جون 2023 کو افریقن جرنل آف میرین سائنس میں پیش کیا گیا تھا، ٹیم نے حملے کے طریقہ کا بھی انکشاف کیا اور محققین نے بتایا کہ کس طرح شارک کے جگر کی بُو نے حالیہ قتل کی نشاندہی کی۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ وہیل نے شارک کے بائیں پنکھ کو پکڑا اور اسے باہر نکالنے سے پہلے کئی بار آگے بڑھایا، چند منٹ بعد اسے اپنے منہ میں شارک کے جگر کے خونی ٹکڑے کے ساتھ دیکھا گیا۔

ٹیم نے یہ بھی نشاندہی کی کہ وہیل سفید شارک کو مارنے میں کامیاب رہی، جس کی لمبائی تقریباً 2.5 میٹر ہے اور اس کا وزن تقریباً 100 کلوگرام ہے، لیکن اسے بڑے شکار سے نمٹنے کے لیے دوسروں کے ساتھ تعاون کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔
 

Advertisement
روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں