جی میل نے سپیم پکڑنے کیلئے نیا فیچرمتعارف کروا دیا

سان فرانسسکو : (ویب ڈیسک ) جی میل نے سپیم پکڑنے کیلئے مصنوعی ذہانت (آرٹیفیشل انٹیلیجنس ) کا سہارا لیکر نیا فیچر متعارف کروا دیا۔

ٹیکنالوجی ویب سائٹ کے مطابق گوگل مصنوعی ذہانت (اے آئی) میں بھاری سرمایہ کاری کر رہا ہے، اس نے فروری میں اپنے اے آئی چیٹ بوٹ بارڈ کو لانچ کرنے سے لے کر گوگل سرچ کو مصنوعی ذہانت سے چلنے والے نئے فیچرز متعارف کروائے، اب جی میل کے لئے ایک نئی اے آئی اپ ڈیٹ سامنے آئی ہے جو سپیم سے مقابلہ کرے گی۔

یہ اپ ڈیٹ یقینی طور پر بہت ضروری ہے کیونکہ سپیمز بہت سے جی میل صارفین کے لئے تشویش کا باعث ہیں اور ہم سب ایسے حالات میں رہے ہیں جہاں ان سپیم ای میلز کی وجہ سے ہمارے پاس سٹوریج ختم ہوجاتی ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق گوگل نے حال ہی میں اپنے سپیم ڈیٹیکشن سسٹم میں ایک طاقتور اپ گریڈ کی ہے جسے اہم دفاعی اضافہ کے طور پر سراہا گیا ہے۔

آر ای ٹی وی ای سی یعنی (لچکدار اور موثر ٹیکسٹ ویکٹرائزر) کے نام سے یہ جدت طرازی ٹیکسٹ کلاسیفکیشن ٹیکنالوجی میں ایک بڑی پیش رفت کی نمائندگی کرتی ہے، جسے خاص طور پر ”مخالف ٹیکسٹ ہیرا پھیری“ کا مقابلہ کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

آسان الفاظ میں اس کا مطلب یہ ہے کہ گوگل نے پیچیدہ سپیم حکمت عملی کی شناخت اور بلاک کرنے کی اپنی صلاحیت کو مضبوط کیا ہے جیسے خصوصی حروف، ایموجیز، اور ٹائپوز پر مشتمل ای میلز جو جی میل کے دفاع میں پھسل سکتے ہیں۔ کمپنی اس بات پر زور دیتی ہے کہ یہ اپ گریڈ حالیہ برسوں میں ”سب سے اہم“ میں سے ایک ہے۔

اس بہتری کی بنیاد ریٹویک ہے جو ایک جدید متن کی درجہ بندی کا نظام ہے، گوگل کے مطابق آر ای ٹی وی ای سی ٹیکسٹ کلاسیفائرز کو زیادہ مضبوط اور موثر بنانے کا کام کرتا ہے، یہ جدید ترین درجہ بندی کی کارکردگی حاصل اور اور مطلوبہ کمپیوٹیشنل وسائل کو نمایاں طور پر کم کرتا ہے۔

جی میل، یوٹیوب اور گوگل پلے جیسی مقبول گوگل سروسز نقصان دہ مواد کا پتہ لگانے کے لئے ٹیکسٹ کلاسیفکیشن ماڈلز پر بہت زیادہ انحصار کرتی ہیں جس میں جعل سازی کے حملوں سے لے کر نامناسب تبصرے اور فراڈ شامل ہیں۔

گوگل کا کہنا ہے کہ آر ای ٹی وی ای سی کے ساتھ تربیت یافتہ ماڈلز نہ صرف بہتر درستگی پیش کرتے ہیں بلکہ ان کی کمپیکٹ نمائندگی کی وجہ سے تیز رفتار تخمینے کی رفتار کا بھی مظاہرہ کرتے ہیں۔

ٹیک کمپنی نے ریٹویک کو ایک اوپن سورس ٹول بنایا ہے جس سے ڈویلپرز سرور سائیڈ اور آن ڈیوائس ایپلی کیشنز دونوں کے لئے لچکدار اور موثر ٹیکسٹ کلاسیفائرز بنانے کے لئے اپنی صلاحیتوں سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

گوگل نے خاص طور پر ذکر کیا کہ جی میل سپیم فلٹر پہلے ہی بدنیتی پر مبنی ای میلز کے خلاف اپنے دفاع کو مضبوط بنانے کے لئے آر ای ٹی وی ای سی کا استعمال کر رہا ہے۔
 

Advertisement
روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں