نیوز الرٹ
  • بریکنگ :- ملک میں انکم ٹیکس گوشوارےجمع کرانےکاآخری روز
  • بریکنگ :- 26 لاکھ انکم ٹیکس گوشوارےجمع ہوئے،ترجمان ایف بی آر
  • بریکنگ :- انکم ٹیکس گوشواروں سے 48 ارب روپےکاٹیکس جمع ہوا،ایف بی آر
  • بریکنگ :- گزشتہ مالی سال اکتوبرکےوسط تک 18لاکھ گوشوارےجمع ہوئےتھے،ایف بی آر
  • بریکنگ :- گزشتہ مالی سال 29ارب 60 کروڑروپےکاٹیکس جمع ہواتھا،ایف بی آر
Coronavirus Updates

پہیلیاں

خصوصی ایڈیشن

تحریر : روزنامہ دنیا


پہیلی ۱۔مٹی سے نکلی اک گوریسر پر لیے پتوں کی بوریجواب :مولی

پہیلی ۲۔

خشکی پر نہ اُس کو پاؤ

پانی میں اُترو تو کھاؤ

جواب :غوطہ

پہیلی ۳۔

ایک جگہ پہ بانس بریلی

ایک جگہ پہ کنواں

ایک جگہ پہ آگ لگی

ایک جگہ پہ دھواں

جواب :حقہ

پہلی ۴۔

دُور دیس سے چل کر آیا

بن بولے سب حال سنایا

جواب :خط

پہیلی ۵۔

آپ جلے نہ مجھے جلائے

اس کا جلنا میرے من بھائے

گھوم گھوم کر ہوئی تیار

سب کو آئے اس پہ پیار

جواب :جلیبی

پہیلی ۶۔

ایک مٹھی میں ہزاروں آئیں

لیکن ایک میں کئی دنیائیں

پتے، ڈالی، پھول، تنا، جڑ

اور پھولوں کے ڈھیر لگائیں

بوجھو بھی! آکر کیا ہے

دیکھنے میں معمولی سا ہے

جواب :بیج

پہیلی ۷۔

کیا جانو وہ کیسا ہے

جیسا دیکھو ویسا ہے

مطلب اس کا سوجھے گا

منہ دیکھو تو بوجھے گا

جواب :آئینہ

پہلی ۸۔

جب بھی وہ میدان میں آئے

قدم قدم پر ٹھوکر کھائیں

اچھلے کودے دوڑے بھاگے

سب ہیں پیچھے وہ ہے آگے

جواب :فٹ بال

پہلی ۹۔

تنکے چن کر لانے والی

چوں چوں کر کے گانے والی

ہلکی پھلکی اور نازک سی

سر چھوٹا سا ٹانگیں پتلی سی

بھورے بھورے پر پھیلائے

اوپر نیچے، آئے جائے

گھر کی چھت پر اس کا ہے گھر

نام بتاؤ سوچ سمجھ کر

جو کوئی اس کا نام بتائے

وہ اچھا بچہ کہلائے

جواب :چڑیا

پہلی ۱۰۔

دنیا میں ہیں ہم دو بھائی

بھاری بوجھ اٹھانے والے

پاؤں تلے دب جانے والے

لیکن یہ ہے بات نرالی

دن بھر تو ہم بھرے ہوئے ہیں

رات آئے تو بالکل خالی

جواب :جوتے

روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں
Advertisement

نیکی کا حکم کرنا اور برائی سے روکنا معاشرے کے ہر فرد کا فرض ہے، اسلامی معاشرہ اور ہماری ذمہ داریاں ،اسلام نے ہر فرد کو آداب و اطوار کے ساتھ زندگی گزارنے کا پابندکیا

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ’’ہر مسلمان دوسرے مسلمان کا بھائی ہے، لہٰذا نہ خود اس پر ظلم و زیادتی کرے نہ دوسروں کو ظالم بننے کے لیے اس کو بے یارو مددگار چھوڑے، نہ اس کی تحقیر کرے۔ آپصلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم نے تین مرتبہ سینے کی طرف اشارہ کر کے فرمایا ’’تقویٰ یہاں ہوتا ہے‘‘۔ کسی شخص کے لیے یہی برائی کافی ہے کہ وہ اپنے کسی مسلمان بھائی کو حقیر سمجھے اور اس کی تحقیر کرے، ہر مسلمان کا دوسرے مسلمان کے لیے حرام ہے اس کا خون، اس کا مال اور اس کی آبرو‘‘(مسلم شریف)۔

محبت اور دشمنی صرف اللہ کیلئے ،ایک مسلمان کی زندگی کا مقصد اللہ کی رضا اور خوشنودی حاصل کرنا ہے

نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم نے فرمایا کہ ’’جس نے اللہ کے لیے کسی سے محبت کی اور اللہ ہی کے لیے دشمنی رکھی اور اللہ ہی کے لیے دیا (جس کسی کو کچھ دیا) اور اللہ ہی کے لیے منع کیا اور نہ دیا تو اس نے اپنے ایمان کی تکمیل کر لی‘‘(ابوداؤد)۔ایک مسلمان کی زندگی کا مقصد، اللہ تعالیٰ کی رضا اور خوشنودی حاصل کرنا ہے۔ اس لیے مسلمان کی کوشش اپنے ہر قول و فعل سے یہی ہوتی ہے کہ اللہ تعالیٰ راضی ہو جائے۔ آپ صلی اللہ علیہ وآلہٖ وسلم کے فرمان سے معلوم ہوا کہ اللہ تعالیٰ کی رضا کے لیے کام کرنے کی وجہ سے ایمان کامل ہوتا ہے یعنی جس شخص نے اپنی حرکات و سکنات، اپنے جذبات اور احساسات اس طرح اللہ تعالیٰ کی مرضی کے تابع کر دیئے کہ وہ جس سے تعلق جوڑتا ہے، اللہ تعالیٰ کی رضا کے لیے ہی جوڑتا ہے اور جس سے تعلقات توڑتا ہے اللہ تعالیٰ ہی کے لیے توڑتا ہے۔ جس کو کچھ دیتا ہے اللہ ہی کے لیے دیتا ہے اور جس کو دینے سے ہاتھ روکتا ہے صرف اللہ تعالیٰ کی خوشنودی مقصود ہوتی ہے۔

اسلام میں تجارت کا تصور،نبی کریمﷺ نے تجارت میں بددیانتی کو سخت نا پسند فرمایاہے

اسلام مکمل ضابطہ حیات ہے۔ اسلامی نقطہ نظر سے تاجر پر لازم ہے کہ وہ شے کی کوالٹی کے متعلق صحیح معلومات خریدار کو بتا دے اور کسی چیز کے کسی بھی نقص کو مت چھپائے۔ اگر چیز میں کوئی نقص پڑ گیا ہو تو وہ خریدار کو سودا طے کرنے سے پہلے آگاہ کر دے۔ اسلامی تاریخ میں ہمیں کاروباری دیانت کی سیکڑوں مثالیں ملتی ہیں۔ سودا طے ہوتے وقت فروخت کار خریدار کو مال میں موجود نقص کے متعلق بتانا بھول گیا یا دانستہ چھپا گیا۔ بعد میں جب فروخت کار کو یاد آیا تو وہ میلوں خریدار کے پیچھے مارا مارا پھرا اور غیر مسلم، مسلم تاجر کی اس دیانت داری کو دیکھ کر اسلام لے آیا۔ انڈونیشیا کے باشندے دیانتدارمسلم تاجروں کے ذریعے ہی حلقہ بگوش اسلام ہوئے تھے۔

مسائل اور ان کا حل

بیٹے کی وراثت میں ماں کا حصہ ؟سوال:کیا بیٹے کی پراپرٹی میں ماں کا حصہ ہوتا ہے جبکہ بیٹے کی اولاد میں بیٹے کے آگے4 بیٹے ہیں بیٹی کوئی نہیں نیز بیٹے کی وفات ہو چکی ہے۔(سعد شیخ، لاہور)جواب: جی ہاں !سگے بیٹے کی جائیداد میں ماں کا شرعی حصہ وراثت ہے جو بہر صورت ماں کو دیا جانا شرعاً ضروری ہے اور مذکورہ صورت میں ماں کو کل مال کا چھٹا حصہ ملے گا کیونکہ بیٹے کی اولاد موجود ہے ۔

سول ملٹری تعلقات :اونٹ کس کروٹ بیٹھے گا؟

ویسے تو پاکستانی میڈیا میں ہر طرح کی خبریں مختلف اوقات میں ترجیحی بنیادوں پر چھپتی رہتی ہیں۔کبھی سیاست اپنے زوروں پر ہوتی ہے تو کبھی کرپشن سکینڈل دن رات ٹی وی سکرینز پر چھائے رہتے ہیں اور اخبارات کی زینت میں اضافہ کرتے رہتے ہیں۔ لیکن ایک سٹوری جس میں بالخصوص میڈیا اور بالعموم عوام کی ہمیشہ سے دلچسپی رہتی ہے۔ وہ ہے راولپنڈی اور اسلام آباد کے درمیان تعلقات کی نوعیت۔ مطلب سول او عسکری لیڈرشپ کے درمیان آج کل کیا چل رہا ہے اس حوالے سے میڈیا اور عوام ہر وقت کچھ نہ کچھ ضرور سننا اور پڑھنا چاہتے ہیں۔

ایشو پرنان ایشو کاغلبہ:مہنگائی کا طوفان ،عوام پریشان ،ن لیگ میں کنفیوژن کے خاتمے کیلئے کوششیں نتیجہ خیز ہوں گی ؟

قومی سیاست کا بڑا المیہ یہ ہے کہ آج سیاسی محاذ پر جن ایشوز پر حکومت اور اپوزیشن جماعتوں کے درمیان بیان بازی اور الزام تراشی کا سلسلہ جاری ہے ان کا براہ ر است عوام کی زندگی، ان کے مسائل سے کوئی تعلق نہیں اور یہی وجہ ہے کہ ہر آنے والے دن میں عوامی مسائل بڑھتے جا رہے ہیں اور کسی کو اس کی پرواہ نہیں، مہنگائی، بے روزگاری اور غربت کے عمل نے ملک بھر میں مایوسی کی فضا طاری کر رکھی ہے اور اس حوالے سے کوئی امید اور آس نظر نہیں آ رہی کہ آنے والے دنوں اور حالات میں کوئی بہتری کے امکانات ہیں، مہنگائی کی بڑی وجہ جہاں ایک جانب منافع خور اور ذخیرہ اندوز ہیں تو دوسری جانب آئے روز پٹرولیم، بجلی اور گیس کی قیمتوں میں اضافہ نے جلتی پر تیل کا کام کر رکھا ہے اور ان کی قیمتوں میں اضافہ کا عمل تمام اشیائے ضروریات کی قیمتوں پر ہفتوں یا دنوں میں نہیں بلکہ ان کے اعلانات کے ساتھ ہی عمل درآمد شروع ہو جاتا ہے