ذرامسکرائیے

تحریر : روزنامہ دنیا


ریحان:’’تمہاری تعلیم کتنی ہے‘‘؟ فواد:’’ایم بی بی ایف‘‘ ریحان(حیرت سے): ’’یہ کونسی ڈگری ہے‘‘؟فواد: ’’ارے بیوقوف! میرا مطلب ہے میٹرک بار بار فیل‘‘٭٭٭

ایک صاحب اپنا گدھا فروخت کرنا چاہتے تھے۔ انہوں نے سنا کہ ان کے دوست کو ایک گدھے کی ضرورت ہے تو اپنے دوست کو خط لکھ ڈالا۔ خط کی تحریر کچھ یوں تھی،’’تمہیں اچھے گدھے کی ضرورت ہو تو مجھے یاد کر لینا‘‘

٭٭٭

باپ (بیٹی سے): ’’ذرا بتائو تو، مرچوں میں کونسا وٹامن پایا جاتا ہے‘‘؟

بیٹی: ’’مرچوں میں وٹامن سی پایا جاتا ہے‘‘

باپ: ’’وہ کیسے‘‘؟

بیٹی: ’’کیونکہ جب ہم مرچیں کھاتے ہیں تو سی سی کرتے ہیں‘‘

٭٭٭

کلاس ٹیچر:’’تم میری کلاس میں نہیں سو سکتے‘‘۔

طالب علم: ’’سو سکتا ہوں سر، اگر آپ زور سے نہ بولیں‘‘۔

٭٭٭

’’تم نے کار کیوں چوری کی؟‘‘ جج نے ملزم سے پوچھا

ملزم:’’جنابَ!کار قبرستان میں کھڑی تھی، میں نے سوچا شاید اس کے مالک کا انتقال ہو گیا ہے‘‘۔

٭٭٭

 

 

 

 

روزنامہ دنیا ایپ انسٹال کریں
Advertisement

توکل:حقیقت اور اس کے ثمرات

’’جو کچھ اللہ کے ہاں ہے وہ بہتر اور پائیدار ہے، وہ ان لوگوں کیلئے ہے جو ایمان لائے اور اپنے رب پر بھروسہ کرتے ہیں‘‘(سورۃ الشوری:36)

فرضیت واہمیت زکوٰۃ

’’اے ایمان والو خرچ کروپا کیزہ چیزوں میں سے جو تم نے کمائی ہیں اور جو ہم نے تمھا رے لیے زمین سے نکا لی ہیں‘‘ (البقرہ)

طہارت وپاکیزگی کا حکم

’’اگر مجھے یہ ڈر نہ ہوتا کہ میں مسلمانوں کو مشقت میں ڈال دوں گا تو میں انہیں ہر نماز کے وقت مسواک کرنے کا حکم دیتا‘‘(صحیح مسلم)

مسائل اور ان کا حل

مہر کے بدلے خلع یا طلاق دینا سوال : میری بیوی بلاوجہ میکے چلی گئی اور مہرکے طورپر5 تولہ سوناجومیں نے دیاتھاوہ بھی ساتھ لے گئی۔ میںنے وکیل کے ذریعے یہ پیغام بھجوایاکہ آپ سونے سمیت گھرواپس آجاؤتووہ مکان تبدیل کرکے نامعلوم مقام پرچلے گئے۔ اب اس نے تنسیخ نکاح کامقدمہ دائرکر دیا ہے۔وہ یہ چاہتے ہیں کہ میں اسے طلاق دے کر فارغ کروں۔

پاکستان تحریک انصاف کا مستقبل!

پاکستان تحریک انصاف اپنے قیام سے اب تک کی کمزور ترین حالت میں پہنچ چکی ہے اور ایک بحرانی کیفیت کا شکار ہے۔ تحریک انصاف کو 8 فروری کو عوام کی جانب سے بے پناہ حمایت ملی مگر وہ اقتدار میں تبدیل نہ ہو سکی۔

مریم نواز کی حکومت کے لئے چیلنجز

مسلم لیگ(ن) کی چیف آرگنائزر مریم نواز پنجاب کی وزارت اعلیٰ کی ذمہ داریاں سنبھالنے کے بعد حکومتی محاذ پر سرگرم عمل ہیں۔ نو منتخب وزیر اعلیٰ کی مسلسل میٹنگز کا عمل ظاہر کر تا ہے کہ تعلیم، صحت، صفائی نوجوانوں کے امور اور گورننس کے مسائل پر بہت سا ہوم ورک جو انہوں نے کر رکھاہے اب اس پر عمل درآمد کیلئے اقدامات کرتی دکھائی دے رہی ہیں ۔